2019 Bayan Örgü Yelek Modelleri ve Yapılışı - Videolu Anlatım

Kışın kendini hissettirmesi ile yeleklerimizi üzerimizden çıkarmaz olduk. Giyimi kolay evde rahat hissettirdiği için örgü yeleklerimizi çok seviyoruz. Bu yazımda sizlere örgü yelek modellerini ve yapılışı hakkında kısa bilgiler vereceğim. Bazı yelekler Derya Baykal örgü yelek modellerinden alındı haberiniz olsun. Özellikle kendimin beğenip bulduğu örgü yelek modellerini yazıma ekledim en azından aklınızda bir fikir yoksa bir fikir oluşmasına yardımcı olur ve siz hangi örgü yelek modelini beğendiyseniz onu örebilirsiniz.

Üstelik kendinize değil çevrenizdekilere örüp kışın çok kullanışlı örgü yeleklerden hediye edebilirsiniz. Giydikçe sizi hatırlar ve hayır dua alırsınız. Örneğin benim nenelerimin bana ördüğü yelekleri hala unutmam, bilirsiniz torunlar el örgüsü ördüğünüz de yanınıza gelir hayretle ne ördüğünüze bakar hele birde onlara örgü yelek yapıyorsanız üzerlerine tutup ölçü aldıkça heyecanlanırlar. Bu anılar çocukların ve torunlarınızın hafızasından silinmeyen anılardır. Zaman ilerledikçe "Ninem bana yelek örmüştü hatırlıyor musunuz" gibi konuşmaları duyar ve sizde keyiflenirsiniz.

( Video En Aşağıda )

Öncelikle Örgü Yelek Modellerine Geçmeden Hatırlatmak istediğim birkaç konu var 


Yelek Örmeden önce Nelere Dikkat Etmeliyiz?



  1. Aldığınız ip mevsime uygun olmalı
  2. Aldığınız ip Çin malı olmasın, çabuk yıpranıyor ördüğünüze değmiyor.
  3. Örme işlemine başlayınca örgü yelek ilerledikçe ölçü alarak ilerleyin ölçü kaçmasın
  4. Örülen Yeleğin Yıkanmasına dikkat edin, Çamaşır Makinesinde Çekme veya Sökülme olmasın.
Örgü Yelek Modelleri - Netür Yelek Örmeliyim ?

1) Çeşitli renkler ile örülmüş yelek modelleridir, yaş ve ten rengine göre yelek modelinizi seçebilirsiniz.



2) Siyah ve kırmızı tonlarla örülmüş yelek modeli deniz kabuğu deseni verilmiş oldukça şık duruyor.





3) Desenler ile süslenmiş tek renk kullanılmış Örgü Yelek Modelleri



Yelek örme 


4) Tek Renk Örülmüş Bayan yelek modelleri





5) Örgü deseni ile hareketlendirilmiş sade bayan örgü yelek modeli
Bunu gerçekten beğendim





6) Eli yatkın olanların Rahatlıkla örebileceği yelek 



Örgü Yelekler


7) Bu Örgü yelek modeli kış değilde sanki bahara yakın havalarda daha çok giyilmeli rengi çok hoş ve parlak.





YELEK ÖRME VİDEOSU

Tam Ekran Yarak İzleyin.


2019 Bayan Örgü Yelek Modelleri ve Yapılışı - Videolu Anlatım 2019 Bayan Örgü Yelek Modelleri ve Yapılışı - Videolu Anlatım Reviewed by Yazar on 18:05 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.