2022 Bayan Örgü Kazak Modelleri ve Yapılışı - 20 Kışlık Örgü Modeli ?

2019 Örgü Kazak Modellerini Sizler için Derledim.
2022 Örgü Kazak Modelleri

Kışı biraz daha seviyorum Örgü kazaklar olsun atkılar bereler böyle güçlü bir hava yaratıyor bende çok üşüdüğümüz zamanlar da oluyor tabi ama yine de kışı seviyorum. Kışçıyım ben.



Bayanların oldukça severek giydiği özellikle el örme kışlık kazaklar oldu mu giymelere doyamadığı örgü kazak modelleridir. Bu yazımda kendiminde merak ederek araştırdığım 2019 Örgü kazak modellerini sizlerle paylaşacağım
Renk renk desen desen Örgü kazak modelleri ile karşılaştım üstelik her bedene göre her ten rengine göre Örme kazaklar gördüm.

2019 örgü kazak modellerinde yine 2018 de olduğu gibi gri ve yeşil kazaklar moda.

1)
2022 Bayan Çrgü Kazak Modelleri
Bu model çok hoşuma gitti, özellikle genç kızlara çok yakışacağını düşünüyorum, belirlenemez bir havası var yani  salaş tarzı biraz daha genç işi duruyor, gençliğim olsa da giysem :)
2019 kazak modellerinde bu renk çok revaçta olacağa benziyor.



ŞAHANE ÖRGÜ KAZAK MODELLERİMİZ İÇİN TIKLAYIN

2) Uzun Bayan Örgü kazak Modelleri
2022 Bayan Örgü Kazaklar


Bu model de 2 ayrıntı var hem hareketli hem çok sade olmuş, gerçekten giyildiğinde herkesin gözünü alacak türden bir model.
Özel yemeklerde eve misafir geldiğinde akşam gezmesine çıkıldığında rahatlıkla giyilebilecek bir kazak modelimiz.


3)
2022 KAZAK modelleri
Bu Örgü kazak modeli de çok güzel ama uzun süre giyildiğinde çok yorar boyun tarafı ağır gelerek bir yerde yorgunluk hissi yaratacaktır.
Almadan önce aklınızda bulunsun

4) İşte benim Bayan Örgü Kazak Modelim 
Bayan Örgü Kazak Modeli

Yaşımdan dolayı mı artık neden bilinmez en hoşuma giden kazak modeli bu oldu.
sizce de çok şık durmuyor mu.

Yazımın sonuna geldim umarım bu Bayan Örgü Kazak Modelleri aklınızda bir fikir oluşturur.
Esen Kalın :)

2022 Bayan Örgü Kazak Modelleri ve Yapılışı - 20 Kışlık Örgü Modeli ? 2022 Bayan Örgü Kazak Modelleri ve Yapılışı -  20 Kışlık Örgü Modeli ? Reviewed by Yazar on 22:10 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.