Pankek Nasıl Yapılır? Pankek Tarifi

Pankek Nasıl Yapılır ?

Bende hep duyupta, okuyupta sadece bakanlardandım pankek tariflerine.
Hele çilek deyince akan suyu durduranlardansanız pankek üzerine muzla çikolata uyumunu asla kaçırmazsınız.
Hiç unutmam üniveriste 4. Sınıfta ekonomi hocamız hep gençlerin kafelerde çok para harcadığını anlatır dururdu. Kafelerde 25.kuruşluk çaylar için gidip 5 er lira vermeye bayılırsınız derdi. Bir de waffele'a  o kadar parayı nasıl veriyorsunuz gidin ceviz fındık yiyin gençler derdi.
Bende sürekli waffele waffele sözlerini beynime kazıdım ve hiç yemediğim waffele-ın tadını merak ederek deneme kararı aldım. Sağolsun Zeki hoca  yedim Waffele'ı ama herkesin o çok meth ettiği wafılı yiyemedim aşırı tatlı geldi. İlk ve son yeyişimdi. Bende pankek sevdalılarına heves ederek deneme kararı aldım aynı waffele gibi ama pankek üstüne tanımam. Ilk defa yapmama rağmen bayıldımmm size de bu şahane pankek  tarifini vereceğim deneyin canlarım.

Pankek Tarifi

Pankek Malzemeleri

2 su b. Süt
2 yemek kaşığı sıvıyağ
3 yemek kaşığı toz şeker
1 paket kabartma tozu
2 su b. Un
2 yumurta

Yapılışı

Bütün malzemeleri kek harcı gibi karıştırıyoruz.
Mini kepçe veya büyük bir kaşıkla sıcak teflon tavaya az az döküp 15...20 saniye arası pişirip diğer tarafina çevirip aynı oranda pişiriyoruz.
Cokokrem çilek ve muzla dilediginiz gibi servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun. 😍

Pankek Nasıl Yapılır? Pankek Tarifi Pankek Nasıl Yapılır? Pankek Tarifi Reviewed by Feridenin Dünyası on 21:01 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.