Egzema Nedir? Egzama Tedavisi - Egzama Hastalığı Çözüm Yolları

Arkadaşlar bugün ki konumuz Egzama nedir nasıl geçer.  

Öncelikle hastalığı tanıyalım, belirtilerini verdiği rahatsızlıkları konuşalım ve  daha sonra tedavi yollarına bir göz atalım.

Egzama Nedir ?

Egzama Hastalığı, deride iç ve dış faktörler nedeniyle oluşan iltihabi bir hastalıktır. Egzama, genellikle deriyi kurutan, kaşıntı yapan ve bazen de ufak kabarcıkların oluşmasına yol açan bir deri hastalığıdır. Belki bir alerji ya da stres sorumlu olabilir, ama hastalık nedeni genellikle anlaşılmaz.

Egzama stres ve  kaynaklı deri hastalığıdır. Erken vakitte tedavi edilmezse aşama aşama bizi ileriye götürüyor. Ve başa çıkması zor hale geliyor.
Vücudumuzun herhangi bir yerinde baş göstermesi ile egzama ile tanışma sürecimiz başlamış oluyor. Muhakkak ciltte oluşan minik yara ve kaşıntı haline gelen rahatsızlıklarımızı cildiye bölümü doktorlarına göstermeliyiz.
Hayatta en pahalı ve geri getirmesi zor olan bazen de imkansız olan şey Sağlık.
Öncelikle ilk olarak egzamayı size bir görsel ile tanıtmış olayım.

EGZEMA TEDAVİSİ İÇİN ACI BADEM HASTANESİ FİYATLARI İÇİN TIKLAYIN


MEMORİAL HASTANESİ EGZAMA TEDAVİSİ İÇİN TIKLAYIN

Birçoğumuz için adını bile sonradan öğrendiğimiz ama baş etmesi de adı kadar bilinmeyen egzama tedavi yollarından geçiyor. Korkutmak gibi olmasın ama egzama ömür boyu bizimle yaşayan bir hastalık çeşidi.


Burun Çevresinde Egzama


Kollarda Oluşan Egzama


Boyun Çevresi Egzama 


Ellerde Oluşan Egzama


Egzama Nasıl Geçer - Tedavi Yolları Nelerdir ?


Egzama görsellerde olduğu gibi vücudun her yerinde ortaya çıkabiliyor. Bağırsakların direnememesi sonucu deride yara halinde ve yüksek kaşıntı ile rahatsız edici derecede kötü bir hale geliyor.
Bende ilk olarak ayak bilek bölgemde baş gösterdi. Ne olduğunu anlamakta zorlanmış olsamda araştırma sonucu egzema olduğu kanısına vardım. Aleovera özü ile her akşam o bölgeye kompres yaptım. Egzama kremleri arayarak çözüm yolları aradım ve egzama krem önerileri buldum.
Aynı sefa kreminin de iyi geldiğini öğrenince de aktardan alarak krem şeklinde uygulamaya başladım.
Sonunda ayağım da ki egzama hemen geç kalınmadan çözülmüş oldu.
Her doktorun tavsiyesi stresten uzak durun olsa da insan oğlu stressiz bir an bile geçirmiyor. Bende stres  tempoma okul iş para derken ekledim de ekledim.
Bu sefer de saç diplerimde egzema oluşmaya başladı.

EGZEMA TEDAVİSİ İÇİN ACI BADEM HASTANESİ FİYATLARI İÇİN TIKLAYIN



Ilk pek umursamadım ta ki kafam da sivilce benzeri aşırı kaşıntılı sulu yaralar çıkana kadar ve yıkama sonrası derimde kepek benzeri kabuklanmalar oluşana kadar.
Bitkisel şampuanlar kullanmaya başladım ve çözüm olmadı.
Doktora gitme kararı aldım ve Bursa Devlet Hastanesinde Fatma Şahan isimli tatlı mi tatlı ilgili bir doktorla randevu olarak tanışma olanağı sağladım
5 dakikalık bir kontrolle bir şampuan ve 2 adet damla ilaç verdi. İlaçlar hastalık derecesine göre farklılık gösterdiği için isimlerini yazmam doğru değil.
Ama canım doktorum bana deva oldu. Iyileştim. Sizde doktor kontrolsüz başkalarının kullandığı ilaçları kendinize şifa bellemeyin.



Basit şifa bitkileri ile deneme yapabilirsiniz.
Egzema ve sedef hastaları aynı sefa kremi ile de başlangıç aşması olarak bölgeye uygulayabilirsiniz. Doktor kontrollü bir yolda gitmeniz en doğru karar olacaktır.

 Size şifa dolu günler dilerim.

Egzema Nedir? Egzama Tedavisi - Egzama Hastalığı Çözüm Yolları Egzema Nedir? Egzama Tedavisi - Egzama Hastalığı Çözüm Yolları Reviewed by Feridenin Dünyası on 22:49 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.