Magnolia Tatlısı Nasıl Yapılır?

Sütlü Magnolia Tatlısı Tarifi

Hanımlar merhaba size harika Magnolia Tatlısı tarifi ile geldim, bomba gibi bir tatlı tarifi vereceğim sizlere. Evde kolayca hem size hem de misafirlerinize sunacağınız bir tatlı üstelik adı neden magnolia bilmiyorum ama yapanın da bulanın da ellerine sağlık.
Özellikle sütlü bir tatlı olması hafifliğiyle midemizi şenlendirecek...
Misafir ağırlayacağımız zaman elde avuçta mutfakta ne var ne yok önümüze koyarız neler yaparız da güzel sofra kurarız diye ben öyleyim de.. Abim de benle dalga geçer sürekli 5 kilo şekerle ne yapılır 3 kilo yağ nasıl bitirilir diye🤣 Evde olan 1 mazeme ile tatlı yapmaya kalkarsın gerisini dışarıdan aldırırsın ocağımıza incir ağacı dikeceksin yine diye..
Severek yapıyorum deniyorum.. Denedikçe sizlerle paylaşıyorum.
Çok konuştum galiba hadi tarife geçelim..



Magnolia Tatlısı Nasıl Yapılır?



  • 4 cup için
  • Yarım litre süt
  • 3 kaşık un 
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 tane yumurta 
  • 1 paket vanilya 
  • 1 yemek kaşığı tereyağ 
  • Yarim paket sıvı krema 
  • Yarim paket bebe bisküvisi (isteğe göre arttırabilirsiniz)
  • Çilek 


Magnolia Tatlısı Nasıl Yapılır ?

Magnolia Tatlısı Yapılışı:

Sütü tencereye alıp içine şeker, un, yumurta ve vanilyayı ekleyerek çırpalım.

Ocağı açıp kısık ateşte yoğunlaşana dek pişirelim


NOT: 

( nişasta olmadığı için yavaş yavaş piştikçe katılaşıyor) krema kıvamına gelince söndürelim ilk sıcaklığı geçince içine tereyağ ve kremayı ekleyip çırpalım. Bisküvileri robottan geçirip çilekleri ince ince keselim cupların ilk katına bisküvi ardından cupun kenarına çilekleri dizelim sonra kremayı ekleyip içine çilek koyun tekrar bisküviden 1 kaşık ekleyip en son kremayı sıkalım ( ben görüntüsü güzel durması için sıkma torbasıyla sıktım siz kaşıklada ekleyebilirsiniz ) çilekle veya muzla süsleyerek servis edelim 
Magnolia Tatlısı Nasıl Yapılır? Magnolia Tatlısı Nasıl Yapılır? Reviewed by Feridenin Dünyası on 22:13 Rating: 5
Blogger tarafından desteklenmektedir.